han-yvonne-java-bali

Benoa

30-05-2011

Vandaag op naar t eiland Bali. Vroeg uit de veren waarna we na t ontbijt richting de haven rijden om met een ferry over te steken naar Bali. Het ging in het begin wel vlot t rijden, maar later werd t steeds drukker. Bij de boot aangekomen moesten we allemaal de bus uit en naar t bovendek lopen. Na een overtocht van 3 kwartier komen we aan op Bali. In eerste instantie viel t ons tegen, we hadden echt zo'n bounty eiland verwacht. Maar t was net als op Java veel auto's scooters en bussen.

Druk druk druk. Het weer zat ook niet erg mee want t regende onderweg. Met alleen maar pitstops en eet stops kwamen we pas om 17.30 uur in t hotel aan. En dat nadat je al om 5 uur naast je bed stond en de afstand helemaal niet zo groot was. Bij t hotel aangekomen waren we ook wat teleurgesteld. Het lag toch niet zo rustig als we gedacht hadden en de eerste aanblik was niet bijzonder, terwijl t een 5 sterren hotel is. De kamers waren ook niet zoals in het boek stond voorzien van een ligbad en t internet moest worden betaald terwijl dat in alle mindere hotels gratis was. Maar goed we besloten er t beste van te maken. Aan de overkant in een restaurant, dit hoorde bij t hotel, heerlijk gegeten. Dat maakte alweer veel goed. Later lekker slapen en pas weer om 08.30 uur opstaan heerlijk!